Wednesday, July 8, 2009

TAG dari YANi


Bismillahirrahmanirrahim...

Rules And Regulation: Adalah baik sekiranya anda menulis 25 perkara yg org xtau semasa kecil anda. dihujung entry, anda harus memilih 5 org utk ditag. Anda amat bertuah jika ditag saya sbb sy ingin tau lebey lanjut tentang zaman comel anda dulu..

Yani nak mengenali zaman kanak-kanak ana?? Biase-biase jer yani...(^^,)

1) dulu masa kecik-kecik, ana pernah gunting rambut sendiri.. bukan sekali, bukan 2 kali, tapi berkali-kali juga.. then, kena marah dengan mak.. ahakz..
2) sangat suka tidur. Bila nak tidur jer.. mak akan marah.. tapi, anabuat-buat macam dah tak sedar.. hehehehe.. nakalkan ana ni.. kesian mak ana..
3) pernah kena kunci dalam bilik oleh abah sebab tak mahu masak kat dapur walau disuruh banyak kali.. hehehehe.. lepas tu, dah serik.. kui..kui..kui..
4) kecik-kecik dulu, kalau ambil gambar, mesti kepala teleng.. hehehehe.. malu jer..
5) pernah sebab merajuk punya pasal, ana nekad tidur bawah katil. Lepas adik ana sedar ana takde, pastu pergi bagitau mak ana. Puas mak dengan abah ana cari, baru ana kuar dari bawah katil tu. Hehehehe... Berani buat ana merajuk????
6) Rapat sangat dengan arwah tokwan ana.. huhuhu.. rindunya kat arwah tokwan..
7) Selalu balik sekolah, tokwan ambil naik motor lepas tu singgah makan mee kuah dengan air kelapa.. sob..sob..sob... rindunya ke arwah..
8) dulu suka sangat makan laksa penang.. tapi, sekarang dah tak berapa gemar. Mungkin sebab dah puas makan...
9) sangat suka makan durian..errmm..nyum..nyumm..sampai sekarang pun masih suka(^^,)
10) suka ponteng ngaji.. hehehehehe.. nakal betul ana dulu, mak suruh pergi ngaji, ana gi taman permainan.. huhuhu..

eerrmm.. dahla tu, banyak sangat kenakalan dulu, malu nak cerita..biar ia jadi sejarah(^^,) okey??


5 + 1 org yg bertuah menerima award dan tag dari ana adalah:
1. Ukhti Hamizah Grik
2. Ukhti Hamizah Ganu
3. Ukhti Hajar
4. Ukhti Ruby
5. Ukhti Akmar
6. Sape2 yang nak.... :p

2 comments:

mimie said...

salam..
sape tue ukhti hamizah ganu?
hehe..

istisyad said...

salam 'alaik..
ana pun nakal jugak mase kecik dulu.
hehe...
besar nie pun nakal jugak kot..
hehe.. malu ana.